Levering

Onze artikelen worden in België geleverd met Bpost dat een systeem ter beschikking stelt waarmee u uw pakje kunt opvolgen. Op het ogenblik van de verzending zult u het referentienummer van uw pakje ontvangen. Aan de hand hiervan kunt u online op de site van BPOST uw pakketje opvolgen : http://track.bpost.be.

Alle leveringen gebeuren tijdens kantooruren, in enveloppen van A4-formaat. Zorg dat er iemand aanwezig is op het leveringsadres dat ons werd meegedeeld. Als u afwezig bent terwijl uw pakje wordt geleverd, dan zult u een briefje ontvangen dat u uw pakje kunt ophalen in het meest dichte postkantoor, het wordt daar gedurende 2 weken bewaard. Na deze 2 weken wordt uw pakje teruggestuurd naar Delphine Quirin. Er kan een 2e levering geregeld worden mits betaling van de kosten.

De verzendkosten lopen op tot:

  • 5 € voor een bestelling met bestemming binnen België.
  • 10 € voor een bestelling naar buurlanden (Duitsland, Groothertogdom Luxemburg, Groot-Brittannië, Frankrijk, Nederland).
  • 15 € voor de rest van de lidstaten van de Europese Unie.

De levering van de producten gebeurt enkel tijdens werkdagen (er wordt geen enkele levering bezorgd tijdens het weekend). De gebruiker is op de hoogte gebracht dat elke bestelling die op vrijdag op de site geregistreerd wordt, pas op maandag wordt verwerkt.

De levering gebeurt binnen:

  • 2 tot 5 werkdagen voor België;
  • 3 tot 10 werkdagen voor de rest van Europa;

Deze termijnen zijn louter informatief.

Delphine Quirin is niet aansprakelijk voor vertraging, verlies van bestelde producten of staking, veroorzaakt door de post of de transportdiensten. In die gevallen zal de gebruiker rechtstreeks bij de post of de transportdiensten de nodige stappen moeten ondernemen.
Alle producten worden zorgvuldig verpakt zodat ze tijdens het vervoer in perfecte staat en veilig blijven. De gebruiker moet de verpakking en de producten controleren op het ogenblik van ontvangst.
Als er een anomalie, te wijten aan het transport, wordt opgemerkt, dan moet dit onmiddellijk bij de transporteur of zijn beambte gemeld worden, rechtstreeks op het transportdocument, of ten minste binnen de 3 dagen (inclusief feestdagen) na levering (stempel van de post dient als bewijs).
Er moet binnen dezelfde termijn een kopie van de officiële verklaring naar Delphine Quirin worden gestuurd, per e-mail op delphine.quirin@cybernet.be.

Als deze periode is verstreken, wordt geen enkele klacht meer aanvaard.